Ik heb nu sinds een paar dagen een verzorgpaard. Staat hier 15 minuten vandaan, ik kan er lekker mee doen wat ik wil... mensen zijn SUPER aardig, kan ik lekker mee opschieten. 1 Nadeel paard word ZEKER verkocht. Alleen is voor mij dus niet zeker of dit 1 week of 3 maanden gaat duren.
Nu word ik benaderd door ene meisje, waar ze 5 tinkers 2 shetties en een hackney hebben staan. De paarden zijn van een man, genaamd Huub, je mag komen en gaan wanneer je wilt. Ik krijg dan een tinkertje voor mezelf, die ik dan lekker kan verzorgen en rijden etc, je kunt gewoon doen wat je wilt. Meerdere nadelen, het is 30 minuten tot 45 van mij vandaan, paarden kunnen altijd verkocht worden (er komen dan wel andere voor in de plaats)... alleen kan ik daar dus altijd blijven. Bij die tinkers moet ik dus het liefst al wel voor de vakantie komen, want zodra de vakantie is afgelopen heeft dat andere meisje vrij weinig tijd.
Darn ik weet niet wat ik doen moet. Ik wil heel graag bij Oscar blijven, maar ik heb nu eenmaal niet de tijd om meerdere paarden op een dag te doen die ook nog eens niet bij elkaar staan

Dit is irritant!