Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

coshin schreef:Je kan hem beter naar iemand brengen die voor zichzelf werkt en die niet commercieel is. die doet het met gevoel en niet met dominantie je hebt paarden mensen en mensen met paarden ..Degene die zoveel geld vragen denken niet aan het paard maar aan het geld.
Of ben ik nu heel negatief??
Ik krijg er al kippevel van als ik er aan denk. PercyLeen schreef:Herman Koorman is 1 vd bekendste hier

coshin schreef:je heb gelijk .. gewoon afranselen ...
coshin schreef:Je kan hem beter naar iemand brengen die voor zichzelf werkt en die niet commercieel is. die doet het met gevoel en niet met dominantie je hebt paarden mensen en mensen met paarden ..Degene die zoveel geld vragen denken niet aan het paard maar aan het geld.
Of ben ik nu heel negatief??
coshin schreef:Maarre mede Bokkertjes, Hoop dat jullie het ermee eens zijn, dat paarden geen dingen zijn , het zijn levende wezens met gevoel en karakter, die verdienen het respect en vooral eerlijkheid .wees eerlijk naar je paard toe en probeer de tijd te nemen voor het dier, alleen dan denk ik dat je echt een band opbouwt met hem/haar. Vertrouwen dat moet groeien, en ben van mening dat je dat moet verdienen.
Als ik dit terug lees denk ik bij me zelf wat een zeikerd, maar zo denk ik echt over mn dieren... sorry