Gister na de les kreeg ik wel een heel aantrekkelijk aanbod voor mijn pony, maar ik viond het zo moeilijk...
Sins een paar maanden rijdt er dus een meisje van 12 van de stal waar ik mijn pony heb staan op Heros, mijn pony. Het was al langer duidelijk dat haar famillie en zij zelf he-le-maal hotel de botel zijn van mijn knuffel, en ik dacht "het zou geweldig zijn als Heros na mijn 18e hier op stal blijft staan, dus ik had een soort van 'deal' dat het meisje 1 of 2x per week op mijn pony mocht rijden, en die mensen hem waarschijnlijk volgens jaar als ik 18 ben wilden kopen. Nou, die mensen zijn dus steeds meer verliefd geworden op mijn pony, en gister kwamen ze met een voorstel:
Ze willen nu hun eigen pony te koop zetten, en zodra die verkocht is Heros kopen.

MAAR:
*Ik mag er nog ca. 3x per week op rijden.
*Ik mag er nog wedstrijden mee blijven rijden.
*geen stallingskosten (210 euro per maand!) en dierenarts etc.
*ik weet 100% zeker dat hij bij mensen komt die goed voor hem zijn en hij blijft lekker in de buurt.
Het klinkt echt heel goed, en ik vind het ook een superaanbod, maar ik heb er wel een heel dubbel gevoel over.
Ik heb mijn pony toch zelf ingereden, en het idee dat hij dan "van iemand anders" is, lijkt me vreselijk, en dat ik uberhaupt moet vragen wanneer ik kan/mag komen rijden op "mijn eigen" pony

Pfff, ik vind het echt zo'n moeilijke keus, ik ben echt gek op Heros, maar mijn ouders hebben gezegd dat als het mij niet bevalt ze geen nieuwe pony of paard willen kopen. Wat denken jullie?