Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Miss_Malfoy schreef:Kijk eens op http://www.activak.be!
Ik begeleid er kampen, en ze hebben dus ook superleuke kampen waar je veel buitenrijd. Dat is idd voor oudere en meer gevorderde ruiters.
Ook kun je op paardrijvakantie in het buitenland, de reis word door activak geregeld, je komt daar op een supermooie boerderij met enkel tinkers, die naar ik begreep ook bitloos worden gereden.
Kijk daarvoor op http://www.jongerenreizen.be.
Veel plezier!

Miss_Malfoy schreef:Ik ga zeker proberen lacense te begeleiden, alleen ik weet nog niet in welke week.
Dat zal ik pas de 21e weten. Maar alle moni's zijn zeker de moeite waard hoor, stuk voor stuk enthousiast, tof en knettergek haha.
Wel nog een vraagje. Dat is toch normaal dat het maar 2 weken zijn hé ? Want ik ging normaal gezien de eerste week van jullie gaan zodat ik heel augustus voor men kamp kan gaan werken maar nu kan het zijn dat ik die eerste week niet kan doen omdat ik dan vrijdag thuis kom van het kamp en snachts al terug vertrek naar Italië, ik zie dat wel zitten maar mijn mama niet ( met al mn kleren enz ). Maar is er dan alleen nog maar de eerste week van augustus of word er ook de laatste week van jullie daar kampen gehouden. En hoe vaak gaan wij daar naar buiten? Rijden wij ook inde piste ?
Marcha schreef:Present...... Ik heb een aantal kampen op Lacense begeleid.
Uhm wat wil je weten? Lacense is echt een super mooie locatie, hele mooie accomodatie en aardige eigenaar. Die is echt heel erg goed voor zijn paarden. Elke dag maak je een buitenrit in de mooite omgeving daar, rest van de tijd doe je activiteiten die de monitoren voor je bedenken.
Maar ik hoop echt dat ik dat mag
)
dus in de zomer zijn er veulens maar daar mag je niet zo veel bij (bescherming van de eigenaar)
Suuszels schreef:Ja dat kan op la Cense kook je zelf (kinderen&monis) geef het wel ff bij je kampinschrijbing door
Nog wat leuks: ze hebben daar een rocky mountain horse fokkerijdus in de zomer zijn er veulens maar daar mag je niet zo veel bij (bescherming van de eigenaar)
Das zoo schattig, ksnap wel dat we er niet naartoe mogen hoor. Dat zou veel te druk daarvoor zijn.

Suuszels schreef:Uiteraard is de natuur prachtig, het zijn de Ardennen he
Ohja, het is trouwens mogelijk om vanaf Antwerpen met een minibus mee te rijden (als je ouders geen zin hebben om je te brengen)
Chantaliiejj schreef:Het fjordenpaard misschien ? komen kinderen van alle leeftijden je slaapt in 2 zalen de ene zaal is voor kinderen van 13+ en die andere kamer is voor jonger dan 13 je krijgt de hele week het zelfde paard en als je hem niet leuk vind krijg je een ander je rijd wel de hele week in het bos je gaat naar het meer met de paarden zwemmen en je gaat naar de zandtvlakte om te race en je gaat naar het springbos je moet wel een beetje van racen houden anders is het niks je gaat zelf bij het zwembad zwemme en gaat naar het dorp toe. en die gezellig spelletjes