Afgelopen zaterdag naar de andere kant van het land gereden richting ruitersportzaak Goedhard alwaar men endurance spulletjes verkoopt.
Ik had al een merk op het oog en ook een model, maarja je moet maar net zien of het in het eggie ook is wat je zoekt, er moeten tzt wel behoorlijke afstanden mee worden afgelegd.
Maar ik zag hem liggen op de bok en het was meteen

We praten hier over een Podium Champion, weegt 3kg, is in vele kleuren (ja je leest het goed kleuren) verkrijgbaar en kan op vele manieren naar jouw wens worden aangepast.
Zo ziet zo'n zadel eruit:
[img]http://193.254.255.11/_fotos/screensize/Podium(3).jpg[/img]
Je ziet de boom dus gewoon zitten, kussens (paddings geheten) kunnen worden vervangen, zitting kan worden vervangen enz enz.... Singelstoten en stijgbeugelriemen kun je in dezelfde kleur als je boom nemen of juist een contraterende kleur enz enz.....
Tzt als je de kleur zat bent kun je ook een losse boom kopen en zelf alles even overzetten... isse simpel...
Toen we eruit waren dat het deze moest worden mocht ik even testrijden op zijn hengst (arabier), erg lief dier maar hij had 3 dagen stil gestaan en de buurmerrie was hengstig dus toen Mark hem eerst even zelf ging losrijden brak hij al de tent af en na 3 kwartier besloten we dat het te gevaarlijk was om erop te stappen

Tsja en toen kwamen we op het dilema, welke kleur boom want ze hebben dus verschillende kleurtjes: zwart, blauw, groen, rood, geel, bruin en oranje..... Tsja als je de boom ziet zitten moettie wel lekker opvallen... hmm welke kleur staat bij geel (fjord).... denk denk.... in eerste instantie hadden ze oranje niet opgenoemd omdat dat natuurlijk best gewaagd is..... dus op eens zegt Belinda, hmm en oranje is dat niks of is dat TE. Ikke meteen door het dolle heen (had een mooi oranje halsterhoofdstel zien hangen, zie foto), ik is altijd gek, dus ja Oranje moettie worden!

Zoals ik al zei, oranje dus, erg handig voor als je vaak laat en met schemer gaat rijden zoals wij dus. De boom is wel iets minder fel maar dat maakt niet uit.
Alles wat op de eerste foto blauw is wordt bij mij dus oranje.
Vanavond komt Mark bomen passen om te kijken welke hij moet bestellen en neemt dan alvast mn hoofdstel mee. En dan maar hopen dat die pokke-italianen snel terug zijn van vakantie dan heb ik hem lekker snel (over een week of 3).
Inmiddels natuurlijk druk uitkijken naar alles wat oranje is (zweetdekens, jasjes, tshirts, enz enz......) want we doen het wel goed natuurlijk, hihihi
Vanavond dus het bomenpasverslag, hoop dattie die oranje ook meeneemt, kan ik die ff op de foto zetten.....
Groetjes Sinasappelevivje