Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TheJokerr schreef:Jullie moeten shetlanders niet overschatten
merk wel in een paar reactier dat mensen dat wel doen.. en dat is natuurlijk niet de bedoeling..
shetlanders zijn niet specifiek gemaakt om op rond te hobbelen, maar gewoon voor het werk en als grasmaaiertje.., inrijden is natuurlijk een kwestie van slim handelen, heb je bijvoorbeeld een ondeugende hengst die heeeel bokkerig en schrikkerig is? dan eb je iemand nodig met ervaring maar toch een klein maatje.
eb je een pony die braaf is, alles toelaat en super luisterd naar hulpen? dan kun je zo iemand eruit pikken uit de creché of school
Shetlanders onder de 1m, (vind ik) zouden het niet lekker vinden om iemand op zich te hebben van 1.45 dit past gewoon NIET! en dat gaat gewoon niet, omdat ik weet dat mijn bredere shetlandermerrie iemand van 1.45 op zich heeft en dat nét past.. dus dat is absoluut geen gezicht
TheJokerr schreef:Een Bredere/Forse shetlander kan jou makkelijker dragen als een slanke/ranke shetlander natuurlijk.
en grootte ligt weer aan je shetlander, je moet sowieso al niet meer gaan rijden op je shetlander als je boven de 1.45 bent, want dan ben je al te groot.. en ook voor om er eventjes op te gaan, te groot is TE GROOT!
TheJokerr schreef:Een Bredere/Forse shetlander kan jou makkelijker dragen als een slanke/ranke shetlander natuurlijk.
en grootte ligt weer aan je shetlander, je moet sowieso al niet meer gaan rijden op je shetlander als je boven de 1.45 bent, want dan ben je al te groot.. en ook voor om er eventjes op te gaan, te groot is TE GROOT!
borisfrits schreef:TheJokerr schreef:Een Bredere/Forse shetlander kan jou makkelijker dragen als een slanke/ranke shetlander natuurlijk.
hier ben ik het niet mee eens ik ben 1.50 en mijn shet staat het nog toe als een veel groter iemand er op gaat gooit hij die gene er echt af maar 1.60 kan ook nog als je maar onder de 50 kilo blijft en je shet het ook leuk vind