Ik zit met een aantal vragen over zwanger zijn en paardrijden, gaan die 2 wel goed samen? Ik ga proberen om samen met mijn vriend een gezinnetje te stichten
Maar ik ben gewoon van 6 op 7 paard te rijden, soms meerdere uren per dag. Ik zou het super erg vinden als ik mijn paarden nietmeer zelf de nodige beweging zou kunnen geven! Nu is mijn vraag..Tot op hoeveel maanden (of weken) zijn jullie blijven rijden en wat deden jullie dan (wandelen, dressuur, springen,...?)
En net na de bevalling hoe verloopt het dan? Want ik denk niet dat je dan direct terug op je paard kan springen en wegrijden.
En hoe combineerden jullie dan het paardrijden en een kleine baby? Ging je minder rijde? Nam je baby gewoon gezellig mee naar stal? Of moest je iedere keer een oppas regelen?
Dat zijn een aantal vragen waar ik mee zit, ik zou liefst de volledige zwan gerschap blijven rijden,maar weet niet of dat haalbaar is... Alle verhalen, tips en oplossingen zijn welkom
Dat ik zo'n beetje een idee heb waar ik aan toe ben. Ik weet dat het van persoon tot persoon verschillend is, maar ben benieuwt naar jullie ervaringen
alvast bedankt

Ik wil mijn paard niet aan haal lot overlaten...