Vrijdagavond kwam ik aan in Twente en nadat we op de camping de tent hadden opgezet eerst naar Snowdon gegaan! De hele avond rustig aan met hem bezig geweest en Jan, Jos en Miranda vonden hem echt leuk! Ze complimenteerde zelfs met zijn correcte bouw.. Jippie!!!

Zaterdag hebben we Tinka ingespannen en het tweespan Bonnie en Minkel voor een leenkar. Met het tweespan lekker door Twickel gereden, echt heel mooi daar! Later op de dag de leenkar weggebracht en toen we nogh naar andere karretje sgingen kijken, was daar net een koe aan het bevallen die het een beetje erg moeilijk had en de hoop opgegeven had... met gevaar voor eigen leven

Die avond was er een BBQ met bijbehorend feest voor iedereen die de Tinkerhoeve bijgestaan heeft de afgelopen jaren. Dit was erg gezellig en heb leuke mensen leren kennen!
Zondag werd het al zo warm en weinig boeiends gedaan, wel 's avonds nog meegeweest op buitenrit met LiSSy en yorin hier op bokt, was erg gezellig! Maandag heb ik een handelspaardje mogen rijden en het beviel hun wel hoe ik reed, dus de volgende dag de dekhengst Pablo mogen rijden! Woensdagochtend nog een handelspaardje gereden en nog even op de poetsplaats bezig geweest met Pitalo, t klikt steeds beter tussen ons! Glen King Hill mag ik binnenkort ook rijden, maar ik ben nu een paar daagjes vrij! (vanwege de hitte).
Gisteravond feestje gehad bij LiSSy, was erg gezellig en er zijn erg melige foto's weer gemaakt

Nou ik ga eten