stelletje malloten!!

vanavond belde marian (die bij ons springles geeft) . Dus remy en leon zette het opeens op een lopen naar de auto met een honkbalknuppel en even later gingen er nog twee mensen naar toe. Wij allemaal helemaal in de stress

omdat ze zeiden dat er ''iets met marian was want die had gebeld.
tja, je weet het tegenwoordig maar nooit.
want wij wisten helemaal niet wat er aan de hand was.
even later belde ruud op dat er op de manegepony's was geschoten door 3 gozers dat had marian gezien, die had er natuurlijk wat van gezegd maar...
de politie kwam gelukkig op tijd want degene met het pistool hebben ze gepakt de andere 2 hebben ze nog niet.
ik stond echt te trillen om mn benen, ik wou gelijk met nog een paar een speurt nemen naar het land maar dat mocht niet omdat ze niet wisten wat voor pistolen het waren en of er nog van die gekken rondliepen.
even later hoorden we dat het een luchtbugs was met van die plastic kogeltjes. gelukkig.
we hebben de pony's nu net nog nagekeken en godzijdank mankeerden ze nix. ze waren wel heel erg geschrokken natuurlijk,maar wat wil je.
ik dacht dat er bij ons op de manege nooit zoiets zo gebeuren.
Zo zie je maar. stelletje k lootzakken, als ik ze ooit in mn handen krijg ik maak ze echt af. Ik kan hier zo kwaad om worden hoe kan je die weerloze beesten nou zoiets aan doen.
gelukkig is het toch nog een soort van goed afgelopen, het had erger kunnen zijn denk ik dan maar.