Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Duijfje schreef:Bij hockey heb je heel veel wissels met name in de zaal, je staat maar met z'n 5e in het veld.
en wisselt zo per 5 spelers. je zit als het goed is met 12 of 13 mensen in het team.
en er zijn meerdere wedstrijden. ik ben er ook al bij 3 niet geweest door vakantie en ziek.
dus ik zal naar die springwedstrijd gaan. en zeggen dat je een feest had.
ik denk dat je zegt dat je een wedstrijd had dat ze dat dan een beetje onlogisch vinden.
(ervaring)
succes
wij stonden al 4 jaar op rij in de top 6 waarbij 2x finale landskampioen en 2x halve finale Duijfje schreef:Bij hockey heb je heel veel wissels met name in de zaal, je staat maar met z'n 5e in het veld.
en wisselt zo per 5 spelers. je zit als het goed is met 12 of 13 mensen in het team.
en er zijn meerdere wedstrijden. ik ben er ook al bij 3 niet geweest door vakantie en ziek.
dus ik zal naar die springwedstrijd gaan. en zeggen dat je een feest had.
ik denk dat je zegt dat je een wedstrijd had dat ze dat dan een beetje onlogisch vinden.
(ervaring)
succes
Naborah schreef:Het is hier heel belangrijk in welk team je zit, in welke klasse en wat voor springwedstrijd je hebt.
Lol/manegepony, is erg leuk, maar je team kan zomaar zonder zitten, helemaal als je het nu nog moet gaan beslissen.
Zou je mijn vragen uit de eerste regels willen beantwoorden?
Zeker niet gaan liegen, wordt niet op prijs gesteld.