Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
in de kantine zou nog kunnnen. maar in de stallengang?? neeeee juliejorg schreef:huh![]()
dat vind ik het mega raar !
je gaat toch niet door de stallengang waar nog wel is poep of zo kan liggen op je sokken lopen
de kantine vind ik opzich nog wel kunnen
maar op onze manege heb je geen van beide.
xx
kaatje89 schreef:Daar staan idd paarden in C en D (net als in B; A is een opbergkabinet). Denk dat het zo'n 40 meter is per pad?? Manege is in een vierkant gebouwd. Maar deze 2 paden zijn dus blijkbaar vernieuwd. Hoe zouden jullie dit deel van de digi-brief anders lezen?TS, ja dan heb je het idd wel goed gelezen.. Maar wat voor stallengang is dat dan? Gewoon een paadje tussen de stallen door?Je gaat toch niet op sokken je paard uit stal halen?
Ik vind het in elk geval een bizarre regel voor de gangen
chipieke schreef:onze begeleider heb ik al gemaild (net als 3 anderenwat denk je ervan om naar de staleigenaar te gaen en even om verduidelijk vragenIk vind het in elk geval een bizarre regel voor de gangen
) maar zij had ons gewoon uitgelegd wat hier stond. Het was i.v.m. beschadigen kantinevloer en het schoonhouden van de gangen in combinatie met dit nieuwe 'high-tech' materiaal of zoiets... Zelf vind ik het zowel in de kantine als gangen (helemaal!) raar, hoor.
Nou ik zou echt ook nooit op slippers of op sokken bij een paard rondlopen