ik ben gisteren op bezoek geweest bij Tinneke Bartels en het was echt heel leerrijk...

We kwamen eraan en we kregen eerst een diavoorstelling en dan een filmpje te zien. Dan kregen we van Joep Bartels een rondleiding in heel het bedrijf. Dan gaf Tinneke een clinic samen met haar dochter Imke en Imke reed met Lancet, dat is echt een geweldige hengst qua exterieur joh.

Dan was het ff pauze en mochten we doen wat we wouden en dan kreeg er een groep mensen les van Tinneke die mee waren gegaan maar dan met hun eigen paard. Dan daarna was het etenstijd en er was een heel buffet te verkrijgen, echt heel uitgebreid

Dan hebben we een rondleiding gekregen in hun "hotelletje", waar de gasten verblijven die een trainingsweek bij Tinneke hebben, dat zou ik zeker en vast ook willen doen maar dat kost centen hoor

3-daagse is iets van een 18.000 oude belgische franken (sorry dat ik het niet in euro zeg) en 6-daagse training is 33.000 belgische franken

Erg veel vind ik maar ik ga ervoor sparen hoor

Zo, en dan mochten we nog naar boven voor het winkeltje wat daar is en ik heb me een leerrijk boek gekocht mer er was vannalles, sjabrakken, kleren, boekken enz...
En natuurlijk mijn boek gesigneerd hé

Zo dit was mijn bezoek bij Tinneke, ik wil er nog naar toe, dat staat vast