We wilden 1 dag meerijden met deze rit, maar we hadden vooraf al besloten om er een week vakantie van te maken.
** De meeste foto's zijn helaas een beetje onduidelijk geworden.**
Zaterdag zijn we aangekomen en zo zag de caravan/voortent eruit dat we aankwamen:

Na ongeveer een uur hadden we dit al voor elkaar:

Wij sliepen in de voortent, in de caravan zelf lagen Joke en Danny en hun dochter Kelly met vriend Nathan.
Mander was mee, evenals Imondro (de grote bruine) van Joke en Maybe (witte) van Kelly.

Zaterdag zijn we relaxed begonnen met een klein buitenritje:

Maar daarna hebben we veel kilometers gemaakt. Genieten! Mander vond het heerlijk onder het zadel naar buiten! Hij was ook superbraaf!
Op donderdag ging de eigenaar van de camping een huifkarrit met zijn fjorden doen, Joke en ik zijn er achteraan gereden met de paarden.

Het mindere aan deze vakantie was de hoeveelheid dazen en horzels. Er waren hele stukken bij waar ze bijna met zijn 100-en op je afkwamen. Vreselijk. We zijn dinsdag dan ook snel naar een ruitersportzaak gereden en heb ik nog snel een halsvliegendeken gehaald voor Mander. Hij zag er niet uit

Door de bossen van Etten-Leur, ik zat inmiddels op de kar, want na 3 uur rijden kreeg ik toch wel last van mijn zitvlees en knie-en

[img]http://193.254.255.11/_fotos/screensize/mander%20hoofd(3).jpg[/img]

We hebben 1x in de buitenbak gereden van de nabijgelegen manege, waar Nathan op Mander is gestapt. Nathan heeft Z-dressuur gereden, alleen is dat een aantal jaar terug, nu stapte hij op een voor hem te kleine haf die ook nog eens western gereden wordt!

Een van de 4 Fjorden van de campingeigenaar:

Buiten het met de paarden bezig zijn hebben we ook nog gebowld (ja ja, ik heb 2x -van de 3 spellen GEWONNEN!

Zo had Edwin onder het mom van 'leuk voor Robin' een vlieger gekocht en ging die even uittesten zonder wind

De tafel lag inmiddels ergens aan de andere kant van de camping

Kortom, een hele geslaagde vakantie! Jammer van alle dazen. We gaan zeker na het daas-seizoen nog een lang weekend met zijn allen weg en binnenkort staat Renesse op het programma!