Zoals jullie ongetwijfeld gelezen hebben moest ik wegens omstandigheden mijn 2 kanjers noodgedwongen te koop aanbieden.
Gelukkig heb ik ze vandaag definitief uit de verkoop kunnen halen.
Gister kwam mijn vriendin langs en zij vond het zo sneu en verschrikkelijk dat ik mijn paarden moest verkopen. Dat ze, na goed overleg bij haar thuis, me aangeboden heeft mij te helpen met de paarden als ik het lichamelijk/ medisch echt niet trek en als manlief niet thuis is/ aan het werk is. En dat terwijl ze zelf al heel druk is met haar 3 kids, huishouden, 2 paarden, 2 honden, 18 katten, schaapjes, geitjes en konijnen. Ik ben haar zo dankbaar, dit is echt een wonder voor mij. Dus echte vriendschap bestaat nog!!! Ik heb nu alle tijd om te revaideren en helemaal beter te worden.
Ik ben zo enorm blij dat ik ze nu niet hoef te verkopen. Ze zullen soms wat minder werken, maar dat zullen ze vast niet erg vinden zolang ze hun aandacht maar krijgen. Dus jullie gaan nog veel van ons horen hier op het forum.
Des ondanks wil ik wel alle lieve forumers bedanken welke mij via pb een hart onder de riem hebben gestoken. Bedankt lieverds!
@Kaspar, ik kon niet terugvinden waarvan je moet revalideren, maar dat maakt ook niet uit. Geweldig dat je je paardjes kan houden. T zou echt vreselijks zijn geweest als ze weg waren geweest. Heel veel geluk met je kanjers.
Gefeliciteerd zeg! Fijn dat je zo'n goede vriendin hebt. En ja je weet wat ze zeggen heh, echte vrienden kun je op een hand tellen. Heel veel beterschap en sterkte met revalideren en veel plezier met je paardjes.
Sarcasm
Geplaatst: 30-11-10 10:39
Dat is fijn, echte goede vriendinnen dus! Mag je trots op zijn.
Heel veel succes met het revalideren en dat je maar weer snel zelf je paarden kunt gaan verzorgen.
Kitsolu
Geplaatst: 30-11-10 10:42
Jeetje, wat ontzettend fijn om te horen!!
Ik kan me helemaal voorstellen hoe jij je gevoelt moet hebben. Zo'n vriendin is haar gewicht dubbel in goud waard!
Wat een fijn bericht! Je werd vast helemaal warm van binnen toen je het hoorde. Ik weet niet wat je lichamelijk/medisch "mankeert", maar kan me voorstellen dat dit je toch weer veel moed en kracht geeft. En voor je vriendin: TOP!
X__Trees
Geplaatst: 30-11-10 10:55
Wat fijn voor je! De goede mensen zijn de wereld nog niet uit, zo blijkt!
FindingJack
Geplaatst: 30-11-10 10:56
Soms bestaat geluk nog!!!
Ik vind het geweldig voor je dat je ze nu kunt houden! Wat een geweldige vriendin!!!
Cassidy
Geplaatst: 30-11-10 10:57
Wat ongelofelijk fijn voor je, nu kun je alle tijd nemen om te revalideren!
teun01
Geplaatst: 30-11-10 10:59
Zo fijn nu te weten dat er nog echte vriendschap bestaat in deze wereld. Suc6 met revalideren. En geniet van je paardjes.
Breghje
Geplaatst: 30-11-10 11:00
Wat meeeegagaaf van haar Diy!!!! Zal echt een stevig pak van je hart zijn, gouden meis is dat. De andere optie was hierheen verhuizen, maar dat zat er toch al niet in denk ik hihihihi!!!
Echt super heerlijk geweldig zalig nieuws, hét nieuws van 2010 en kan jij met een gerust hart de sprong gaan nemen.
heel erg fijn voor je, ik had het een beetje gevolgd! Wat een fijne vriendin heb je! snap nu waarom je een nieuw wow zadel wilt, ik ken Margreet van de Alona opleiding, ze is erg kundig!
wat geweldig joh. Ik zag laatst je advertentie, en schrok een beetje, wist ook niet waarom je je paard te koop had staan en durfde het ook niet te vragen. Maar wat fijn dat ze niet nu meer weg hoeven, wat een geweldige vriendin heb je!!!!
Die WOW zadels zijn echt onlastend voor m'n lijf. Wel prijzig, maar dat heb ik er voor over. Jammer dat ik wel mijn westernzadel weg moet doen nu, maar paard paste er toch niet mee zo fijn onder