Ik heb naast het mailen met het baasje, namelijk ook met een dierenarts gemaild. Die zag de toekomst voor Genderose helaas niet zonnig in...
Dit was haar antwoord:
Bij oudere merries komen ook tumoren voor in het geboortekanaal, die
kwaadaardig zijn en waar ze aan dood kunnen bloeden. Ik begrijp best dat jij het paard wil redden, maar ik zou toch wel een keer een dierenarts laten kijken of de pijn nog wel dragelijk is voor de merrie. Want een dier onnodig pijn laten lijden lijkt mij ook niet de bedoeling. Sterkte, groetjes
Liesbeth
Ik zou dan egoistisch zijn om Genderose te laten leven, alleen omdat ik haar niet kan missen. We hebben besloten het niet te doen, en dat het mischien wel het beste is, hoe gruwelijk het eigenlijk is.
Het is een klap in het gezicht...
Het is dus voorbij... Ik ga zo veel mogelijk van mijn lieverd genieten, zolang het nog kan... En ik ga d'r heel erg missen

Ik vind het zo lief van iedereen die me heeft willen steunen! Dat heeft me goed gedaan....
Groetjes Ingrid