Dat is allemaal goed gegaan en nu moet hij gaan wennen aan een nieuwe stal, veel meer mensen en paarden. Ik heb nog nooit met een blind paard gewerkt en ik moet zeggen dat het knap inspannend is. Fame kun je gewoon aankijken als je wat tegen hem zegt maar deze heeft hele aparte ogen nu. Best moeilijk!. Longeren had hij sinds zijn 3de nooit meer gedaan en krijg dat nu maar weer eens aan zijn verstand. Hij kent mij natuurlijk ook nog niet goed genoeg om blindelings te doen wat ik vraag. Ook begint hij zich nu meer hengst te voelen. Vandaag de DA erbij gehad omdat 1 oog behoorlijk traant en gelijk gevraagd of ruinen nog een optie is. Hij vond het risico op deze leeftijd veel te groot en raadde het me af. Dus hij zal hengst moeten blijven. Hij staat er pas sinds zaterdag en het gaat iedere dag wat beter. Omdat hij gereden is denk ik erover om dubbele lijnen te gaan proberen. Iemand nog tips omtrent werken met een blind paard??
en ik wens jullie twee het allerbeste toe! Veel succes!
.
)
Als je tips wilt ook PB me dan even.
er nog is, als hij mijn stem of auto hoort nog steeds vrolijk hinnikt en naar me toe komt stappen of draven met een vreugdebokje.