Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
fokfanaat schreef:A) keuze 2
B) keuze 2
C) keuze 1
ik wil niet dat er wet ik veel wat met ze gaat gebeuren.
en een paard is voor mij geen huisdier, als ze niet meer geschikt zijn voor het doel dat ik ze heb, maar ik een keuze.
Misschien een uitzondering voor een dier wat ik meer dan 15 jaar gehad zou hebben en waar je heeel veel mooie dingen mee meegemaakt hebt.
of voor c zou ik zelf een goed adresje vinden. imo zijn zulke beesten nog wel verkoopbaar, alleen voor heel weinig.
Nikita_1995 schreef:A. Welke mogelijkheden heeft een oude fokmerrie nog waarmee niet meer mee gefokt kan worden?
(Vaak zijn fokmerries alleen maar zadelmak gemaakt of helemaal niet, dus als rijpaard vaak onbruikbaar,)
B. Welke mogelijkheden heeft een sportpaard nog die men niet meer gebruiken kan als rijpaard, maar nog wel jaren kan leven als grasmaaier?
C. Welke mogelijkheden heeft een rijpaard als hij wegens een stalgebrek, weven of luchtzuigen niet verkocht kan worden?
Breng jij z'on paard dan naar:
1. De handelaar?
2. De slachter?
3. Rusthuis waarbij het paard nog kan genieten van zijn laatste levensjaren?
4. Anders, namelijk...
Graag antwoorden als volgt:
A) keuze 3
B) keuze 3
C) keuze 1
Wat zou jij er dan voor over hebben per maand als je kiest voor optie nr. 3?
Maximaal 100 euro per maand.
Miss_Malfoy schreef:We doen onze oude stijve en soms knorrige kat toch ook niet weg?