Ik zou namelijk een kinderfeestje gaan begeleiden. Er zijn dan vier pony's plus kids die tien minuten rijden(stappen) dan mogen de andere vier kids.
Dan weer het eerste groepje, en dan mogen ze ook een stukje in draf.
en zo verder.
Ik vertel dan van alles over paarden. En vraag ze ook wat.
Zit je op een jongetje of een meisjes paard?
Natuurlijk is dat wel een hele moeilijke vraag. Maar de ponynaam verraad al veel. Holly werd wel ineens een jongetje. Silverboy werd echter een meisje.
Toen zei een een meisje dat Dianne natuurlijk een meisje was. Ik zei dat dat goed was, en dat ze dat vast aan de naam had gezien. "Nee hoor was het antwoord, dat zie ik aan de manen!" Ik was natuurlijk nieuwschierig geworden.
Nou het blijkt zo dat alle paarden met lange manen meisjes zijn en met korte manen jongetjes.*lol* Karan is dus ook een meisje! Zal ie leuk vinden.

Verder vroeg ik of ze wisten op welke kleur pony ze zaten. Echt ik heb al de meest vreemde kleuren gehoord. Van roze (Fjord) tot goud(haflinger)
Maar welke kleur heeft een haflinger nu echt?
Toen het kinderfeestje klaar was heb ik ze naar de kantine gebracht waar ze nog wat te drinken kregen en frietjes.
Ik ging intussen rijden.
Alle kinderen schoven hun stoelen voor het raam zodat ik een heus publiek had. Toen ik in galop ging hoorde ik dan ook een gejoel! Even gegallopeerd zonder handen, dat was natuurlijk helemaal prachtig.
Toen de kindertjes naar beneden gingen (de jongste was pas vijf) vroegen ze me; "is dat een echt paard?" ".... Nee hoor. Karan loopt op battarijen."zei ik maar.
Ze keken me heel begripvol aan.
Toen ik klaar was met rijden stormde ze naar me toe. Acht kindjes die aan Karan zitten enzo. Karan vond het allemaal best. Toen vroeg er een of Karan braaf was. Ik zei "Tuurlijk, je kunt er onder door kruipen"
En dat had ik nu niet mogen zeggen. Ze doken allemaal onder hem door. Zo vlug! in 10 seconden waren er acht onder door gevlogen.
gelukkig is Karan echt braaf, haha.
Toen gingen ze naar huis.
Ik vermaak me altijd prima met die kindjes. Die opmerkingen! Prachtig..