Never forget you!
Ze is niet dood, maar de manier waarop ze verkocht is vind ik nog steeds niet leuk...

Foto's kun je aanklikken in mijn onderschrift.
De mensen waarvan wij Liberty hadden gekocht hadden niet gezegd dat ze ziek was.
Dus bij ons was ze weer aardig opgeknapt ze glom en alles.
En toen was ik een keer aan het rijden en ze begin heel zwaar te ademen ik meteen afgestapt en natte handoeken op haar gelegd daarna een eind gelopen tot ze droog was.
De dag daarna belde de stalhouder dat Liberty nog steeds heel zwaar ademde.
Wij de dieren aets gebeld en met Liberty naar de dierenarts geweest. Daar bleek dat ze een chronische astma had. Wij hebben toen hele dure medicijnen toegewezen gekregen en gekocht. En dat alles omdat ik haar niet kwijt wou. Toen op een gegeven moment kwamen mijn ouders bijna niet rond in de maand omdat het veel te duur werd. en er moesten steeds meer medicijnen komen voor Libje.
Dus we hadden haar te koop gezet.
De volgende dag werden we al gebeld en waren er mensen wezen kijken.
2 dagen later was ze verkocht, Ze was gedeeltelijk beter en de mensen wisten dat ze ziek was.
Ze hadden de medicijnen gekregen van ons en nu nog steeds krijgt ze de medicijnen.
Libje heeft het daar heel goed. Alleen ze blijft heel erg benauwd. Ik ben s'avonds nog aan het huilen als ik eraan denk. De eigenaren hadden gebeld dat ze een long spoeling wilde doen. Ik owu naar haar toe dus zijn we in het weekend naar haar toe gegaan. Ze zag er heel slecht uit!
het was niet fijn om mijn altijd zo mooie lieve Libje zo te zien.
Ik moest huilen toen ik haar zag, tegelijkertijd ook van blijdschap want toen ze me zag begon ze helemaal te hinneken en kwam ze meteen naar mij toe,
Ik heb er heel lang overna zitten denken heb heel veel moeten jhuilen...
Maar ik denk dat het voor Libje nu beter is dat ze word ingeslapen het spijt me tegenover de eigenaren en tegenover Liberty.
Maar het is het beste voor haar. omdat ze toch altijd benwauwd zal blijven.
Groetjes Esme