Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Polly schreef:Ik heb verschillende mensen gehad bij mijn paardjes maar heb mezelf ooit voorgenomen dat als iemand wil verzorgen dat ze eerst een proeftijd krijgen om zich te bewijzen.
Heb al veel mensen moeten afwijzen maar heb nu 2 geweldige meiden die me altijd super helpen en echt heel betrouwbaar zijn.
Ze bestaan dus zeker wel maar je moet goed zoeken en duidelijk zijn in je advertentie wat je zoekt.
Ik wil altijd graag iemand van boven de 18 en in principe is rijden geen optie, heb ook een paard en 2 shetten en misschien kan er ooit wel gereden worden maar daar moeten ze niet vanuit gaan.
Succes
leentje1975 schreef:Nou ja als ze echt ervaring hebben dan mogen ze wat mij betreft mennen en ook beperkt rijden. Maar ik wil absoluut niemand onder de 18! Dit zijn allemaal dieren die allemaal hun geschiedenis hebben en hun eigen karakter en ik wil er zeker van kunnen zijn dat als ik er niet ben, dat het dan ook allemaal goed gaat! In principe gaat het eerst alleen om de verzorging, lekker troetelen en dan als het allemaal goed gaat komt de rest wel, maar de meeste zijn tegenwoordig te beroerd om dat te doen lijkt het wel!
En ik denk dat dat ook de reden is waarom ik er het meeste over struikel en er zo lang over na moet denken.
jitskeee schreef:leentje1975 schreef:Nou ja als ze echt ervaring hebben dan mogen ze wat mij betreft mennen en ook beperkt rijden. Maar ik wil absoluut niemand onder de 18! Dit zijn allemaal dieren die allemaal hun geschiedenis hebben en hun eigen karakter en ik wil er zeker van kunnen zijn dat als ik er niet ben, dat het dan ook allemaal goed gaat! In principe gaat het eerst alleen om de verzorging, lekker troetelen en dan als het allemaal goed gaat komt de rest wel, maar de meeste zijn tegenwoordig te beroerd om dat te doen lijkt het wel!
En ik denk dat dat ook de reden is waarom ik er het meeste over struikel en er zo lang over na moet denken.
om wat bedoel je om te vertroetelen en dergelijke ik ga het zo zeggen er zijn weinigen die dit met mij delen maar ik vertroetel liever en doe liever aan grondwerk behalve het longeren dan dan dat ik rijd ! en dergelijke ik ga veel liever 1 uur gaan wandelen aan de hand dan dat ik een uur ga gaan rijden ! jammer genoeg zijn er zoals jij zegt nog maar weinigen daar in ik ben 14 jaar maar dit is mijn roeping !

maar ga er op letten of ik leestekens gebruik . 't enege daar mee is dat ik nooit echt weet wanneer ik een komma of uitroepteken of een gewoone punt moet zetten en wanneer niet !
! Ze kocht alleen een eigen pony en daarom is ze ook gestopt.
Stond ik hem te poetsen, zakte meneer door zijn benen heen van de pijn in zijn rug, helemaal gillen er zelfs bij.
. roxxxiejjj schreef:Met mijn laatste verzorgster heb ik echt een hele goede ervaring gehad![]()
Daarvoor had ik al 2 mensen laten komen, een meisje van 14 en een vrouw van ruim boven de 20. Ik mest zelf bijvoorbeeld uit met emmer en handschoen(is hooguit 5min werk), en hun wilden dit niet, maar wel ALLE mest wil ik eruit hebben(dus was de afspraak met een riek en schep). Kwam ik aan kon ik mest gaan zoeken door heel mijn stal heen. Terwijl ponylief het op 1 plek doet.![]()
Moest ie gevoerd worden 's ochtends, en na het rijden maismeel, had ze geen tijd om te rijden, hup 2 maaltijden achter elkaar.Stond ik hem te poetsen, zakte meneer door zijn benen heen van de pijn in zijn rug, helemaal gillen er zelfs bij.
![]()
Had ik afgesproken dat hun hem maandag na het weekend zouden doen, kreeg ik op het laatst(rond de avond en nacht) een smsje, ja sorry ik kan niet. En allemaal dat soort dingen.
Heb die 2 ook echt afgewezen..
Ben nu wel weer op zoek, maar dat is omdat ik 1 dag gewoon niet langer tijd heb dan een half uurtje! En dat vind ik sneu voor mijn pony.
jitskeee schreef:roxxxiejjj schreef:Met mijn laatste verzorgster heb ik echt een hele goede ervaring gehad![]()
Daarvoor had ik al 2 mensen laten komen, een meisje van 14 en een vrouw van ruim boven de 20. Ik mest zelf bijvoorbeeld uit met emmer en handschoen(is hooguit 5min werk), en hun wilden dit niet, maar wel ALLE mest wil ik eruit hebben(dus was de afspraak met een riek en schep). Kwam ik aan kon ik mest gaan zoeken door heel mijn stal heen. Terwijl ponylief het op 1 plek doet.![]()
Moest ie gevoerd worden 's ochtends, en na het rijden maismeel, had ze geen tijd om te rijden, hup 2 maaltijden achter elkaar.Stond ik hem te poetsen, zakte meneer door zijn benen heen van de pijn in zijn rug, helemaal gillen er zelfs bij.
![]()
Had ik afgesproken dat hun hem maandag na het weekend zouden doen, kreeg ik op het laatst(rond de avond en nacht) een smsje, ja sorry ik kan niet. En allemaal dat soort dingen.
Heb die 2 ook echt afgewezen..
Ben nu wel weer op zoek, maar dat is omdat ik 1 dag gewoon niet langer tijd heb dan een half uurtje! En dat vind ik sneu voor mijn pony.
das bijna 100 % hetzelfde als ik met mijn verzorger van nu heb ook altijd rond middenacht alle 5 voeten : ik kan niet komen , bla bla bla .
Als je het nog een tijdje van tevoren weet zou je nog iemand van stal kunnen vragen, maar die kan je moeilijk midden in de nacht even bellen.. Zo jammer dat sommige daar allemaal geen rekening mee houden...
Als je het nog een tijdje van tevoren weet zou je nog iemand van stal kunnen vragen, maar die kan je moeilijk midden in de nacht even bellen.. Zo jammer dat sommige daar allemaal geen rekening mee houden...[/quote]
heel mijn planning lag in zeep !