Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) gwn door! idd beter voor je beesje en voor jezelf! 13peso13 schreef:Stefaah schreef:Ben al gevallen, maar dat was wel 2jaar geleden
maar was dan meestal nog in shock,
dus kon ik niet verderrijden..
Weet niet hoe het nu is,
maar denk dat ik mezelf dan wel zou dwíngen van verder te rijden (;
tis wel beter voor je paardje om door te rijden dan weet hij wie de baas is!!:D
)
. Paard bleef bokken, er was geen houden aan. Helaas kwam ik erg vervelend terecht. Gekneusde rug en ribben, gescheurde spier in mijn liezen en compleet blauw.. Doe nu dus verplicht een paar dagen rustig aan...Strompel als een oud vrouwtje in de rondte...
.
toen wou mevrouw verder galoperen en heeft ze mij helemaal vertrappeld. het resultaat was een nacht ziekenhuis. die pony kreeg het wel nogal op haar zenuwen want er waren veel stoppende pony's en dan moest ik steeds van plaats veranderen of trager gaan en ze wou gewoon even een rondje kunnen galoperen of gewoon zonder te moeten stoppen ofzo
zoals ik het zelf noem) maar die keer tijdens een buitenrit, een jaar of 14 geleden heeft het meest invloed gehad. Ik brak mijn linker pols, en was daarna doodsbenauwd om weer te vallen. En eerlijk gezegd, ik ben nog steeds niets de allergrootste held! (maar af en toe sta ik best mijn mannetje
)