Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
blokt schreef:Eindelijk weer normalen prijzen??
Nou ik weet het nog zo net niet..
Stel je hebt een dure merrie gekocht, zet er een dure hengst op, krijgt een prachtig veulen,. en kan het veulen vervolgens zo ongeveer weggeven,, lijkt me niet wat..
zie friese paarden voor weggeef prijs van baasje veranderen, Misschien is het wel eens goed dat er wat minder mensen door gaan fokken... maar verder... hmm doe dat overschot maar weg en de prijzen maar weer omhoog..
Yv_ schreef:Ik vind het niet raar..
Paard is een luxeding. Overal om me heen hoor ik over ontslagen en weet ik het wat allemaal. Geen extra geld dan dus om het paard er nog bij te hebben, dus gaat te koop. ZO gaat het geloof ik ongeveer over de halve wereld, dus aanbod is veel groter dan de vraag. Logisch dat de prijzen kelderen.
Vind het dus niet raar.
Sky_As schreef:Op zich wel goed dat de prijzen weer wat dalen..kom op. Paar jaar geleden betaalde je voor een halve ezel al gauw 4000 euro...
"vroeger" had je voor 10.000 gulden, toch echt een heel goed paard....
Ir111 schreef:@beetjegek: En tel daarbij je verzekering (of sparen voor onverwachte kosten), je lesgeld, eventuele startkaart, potje voor zaken die kapot gaan, je entingen en tandarts en je zit al snel een stuk boven de 250 euro per maand.
Niet dat je dan aan de 1000 euro komt maar dan is de 400 al snel in zicht.