Quentin had hem zondag voor de1e keer ook op, en ik dacht, ns kijken of ik dat masker ook op kan zetten bij he, vond ie allemaal wel goed.
Er zitten hier nml zoveel horzels dat ze overdag en begin vd avond eigenlijk niet naar buiten kunnen, maar met deken gaat t redelijk goed, behalve bovenaan de hals maar ja
en omdat Quentin nogal graag alle dekens sloopt die er bij hem in de buurt komen, had ik hem in de bak gezet, zodat hij van dejse af zou blijven, maar des is van de week al onder de schuifbalk door de bak ingekropen, ik had alleen de bovenste vd 2 dichtgedaan
maar ja nu stonden ze elkaar over t hek heen te bijten, dus uiteindelijk heb ik e bak maar open gedaan en gingen ze samen ff een rondje door de ei lopen
onze buren en mn vader moesten heel hard lachen toen ze die 2 door de wei zagen lopen, alle2 helemaal ingepakt

hij noemde ze jut&jul, ook omdat ze alle2 redelijk sloom waren en vooral Q zich erg sullig gedroeg, maar ja die had spierpijn vanwege de fysio van de dag ervoor!
en een buurjongetje noemde het spookjes, arme paarden haha
toen ingen ze elkaar bijten en de dekens vastpakken over t hek heen, dus toen toch maar wel bij elkaar gezet
toen besloot desje om een stukje door de wei te gaan lopen, en ja Quentin is zo verliefd op des, zeker als ze hengstig is, dat ie braaf volgde(luisterde hij maar zo goed naar mij!)
en desje bedacht dat ze dorst had, dus ging ze drinken
Quentin staat er nog rustig bij te kijken/slapen
Nu duurt het hem te lang en gaat ie in dr nek bijten, en dus ook in dr deken en moest ik ff boos worden
en Quentin die doet desje altijd na, dus ook hij ging drinken
toen hadden ze toch wel zin in t hooi dat bij de bak lag, dus liepen ze weer terug en gingen ze eten

Destiny
Quentin
schattig he