Hopelijk vinden jullie ze ook mooi! Wilde jullie er alvast van laten meegenieten!

Dit is Alegria (zijn trouwens enkele foto's van de vorige keer nog)! Alegria is geboren in 2000 en is een veulen van Hallim ibn Kendal en Galinoa!

En nog eens Alegria gisteren! Vond dit wel een leuke foto... Alleen jammer dat ik in de weg sta!
Hier Cashmir de superarabier! Echt mijn dikke schat... Hij is jammergenoeg niet vruchtbaar, maar toch is hij m'n droomventje, hihi! Cashmir is een zoon van Cobalt de Lafon en Galinoa, geboren in 1996! Hij zit sinds enkele weken samen met een 2 jarige hengst, en het gaat prima... ook tegen de merries is hij super cool! Echt een paardje om van te dromen!

Ganeshah, de jongste van de 'gang'! Een schat van een merrie, met een prachtig type!
Toen ik ze gisteren 'showde' stond iedereen te kijken van "waaaw", ze is echt mooi...
Onze Fantomas heeft goed z'n werk gedaan

Dit zijn Cashmir zijn vriendjes! Links Goran (2 - jarige hengst van Fantomas & Nikita), rechts Safirr (3-jarige ruin van Fantomas & Ninotchka)! Vind ik een leuke foto, puur natuur...

Goran again!

En om af te sluiten, nog eens Safirr!

Hope you enjoyed