Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Laat staan echt trainen, want aan bakwerk heb ik wel ècht een hekel. Ik zit liever bij haar in de wei, of ga wandelen en grondwerken. Ik krijg echt zo vaak de vraag of ze nog jong of geblesseerd is, want waarom zou je anders niet rijden?
net zo leuk 
chinou schreef:Hoeveel mensen fokken alleen maar en rijden nooit of kunnen zelfs niet rijden.

Tuurlijk, daar kunnen ze best plezier aan beleven. Maar het is absoluut geen voorwaarde voor een gelukkig leven. Als een paard lekker buiten komt met soortgenootjes heeft het alles wat het nodig heeft om zich goed te voelen. Wij zijn minder belangrijk voor hen dan zij voor ons.
RedPassion schreef:Ik snap het [***], ik heb dat ook wel eens gedacht. Maar bedenk je dat een paard het nooit verzonnen heeft om uit rijden te gaan met een mens op zijn rug.Tuurlijk, daar kunnen ze best plezier aan beleven. Maar het is absoluut geen voorwaarde voor een gelukkig leven. Als een paard lekker buiten komt met soortgenootjes heeft het alles wat het nodig heeft om zich goed te voelen. Wij zijn minder belangrijk voor hen dan zij voor ons.

verstand op nul en gaan