Ik had dus nog nooit gesprongen met Kasmier, maar m'n bijrijdster wel en die vertelde dat hij nogal groot maar wel braaf sprong. Nou de stoute schoenen maar aan

Eerst even lekker rondgegallopeerd in de springtuin tussen de hindernissen door. Toen moest ik beginnen met een klein kruisje, ik schat zo'n 30cm. Maar Kasje wilde echt niet. Hup, weigering. Djeezz, dan merk je ineens dat je springen echt niet gewend bent, wat voelt dat debiel zeg

Toen stilgezet ervoor en even duidelijk gemaakt dat het toch echt de bedoeling was om aan de andere kant te komen en dit toch echt de enige weg was

Aangezien ik aan het springen was met m'n dressuurzadel, wat niet echt denderend ging en toch wat risico met zich meebracht door de clownsacties van Kasje ging het springzadel van Nicole (instuctrice) erop. Toen heeft eerst Nicole hem even duidelijk gemaakt dat springen ook makkelijk kan. Het kostte wat moeite maar het lukte haar wel om de draak eronder te krijgen

Toen ging ik er nog even op. Eerst een kruisje, ging goed en normaal gesprongen. Toen een steiltje, ging ook goed en ik gallopeerde hem toen door naar een kruisje. Daar dacht ik iets te makkelijk over en had zoiets van 'oh dat gaat wel goed'

Ik was/ben helemaal trots, want ik heb het toch maar gedaan

Nou dat was weer even mijn verslag van de dag