Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Riëtte schreef:Was je niet doodmoe van al sie paarden bekijken? Lijkt mij erg intensief.
Ben erg benieuwd waarom je nu nog twijfelt. 't Zal een heel gedoe wezen om zo'n paard naar nederland te halen, maar dat is toch niet het probleem?
Wat kosten dergelijke paarden nou in Spanje? Is dat voordeliger als in Nederland? Of maakt het met de reiskosten maar weinig verschil?
Idra schreef:een Nederlandse superfijn mens Cathelijne Krudde (heeft hier in Nederland nog wat gedaan voor het Nederlands PRE stamboek) die in Antequera woont
en een stel Duitsers die zonet met hun stal verhuisd zijn van La Cala aan de kust naar de prachtige stad Ronda ( www.andalusier.com ).
Citaat:Aangezien ze in Spanje nauwelijks andere talen spreken dan Spaans en ik hier geen kaas van heb gegeten, is het aan te raden om paarden te kopen via bemiddelaars, die dan onderhandelen met de Spanjaarden. Mijn bemiddelaars heb ik strategisch gekozen, ze woonden allebei in dezelfde provincie: een Nederlandse superfijn mens Cathelijne Krudde (heeft hier in Nederland nog wat gedaan voor het Nederlands PRE stamboek) die in Antequera woont ( www.mercadoecuestre.com, een tip van Suzanne hier op Bokt) en een stel Duitsers die zonet met hun stal verhuisd zijn van La Cala aan de kust naar de prachtige stad Ronda ( www.andalusier.com ).
Max schreef:Heej dat is leuk !
Ik ken Catelijjne heel erg goed van de tijd dat ze nog in Nederland woonde. Heb een tijdje bij haar tweelingzus in huis gewoond en Catelijne was daar dagelijks met haar paarden bezig.
Doe haar maar de groeten van Tammy als je haar spreekt, ik zal haar weer eens mailen.