Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

helaas...
Je zit namelijk als je tenen gewoon rechtdoor wijzen veel dieper in het zadel, Je maakt je benen (en de rest van je lijf) ook veel langer dan wanneer je tenen naar voren wijzen.
Ik rij altijd met blokjes, maar kan me nu even niet voor de geest halen hoe ik ze heb..
Nou wat een wereldtip!
Zo zit je een stuk minder verkrampt en je knie komt ook nog eens beter tegen je zadel aan te liggen. Salka schreef:Wat Waves aangeeft klopt ook zeker!!
Door die blokjes verplaats je het gewicht naar je kleine teen (buitenkant voet) inplaats van naar de grote teen (binnenkant voet) waardoor je tenen rechtdoor gaan wijzen. Eigenlijk hetzelfde principe als wat ik al aangaf maar met de blokjes is het net wat makkelijker.
De beugels aan de singel vast maken zou ik nooit doen. Ik denk dat het beter is om je houding stap voor stap te verbeteren dan om jezelf in één klap in de juiste houding te dwingen/wringen. Zorgt voor krampachtigheid en veel spanning.