Pfffff, moet je ze het hele verhaal uit gaan leggen, en dan willen ze het nog niet begrijpen.. waarom vragen ze het dan???
Ik wil gewoon eerst die basis er gewoon echt tot in de details goed in hebben zitten. Ik ben heel blij met mijn paardje, en er is heel veel uit te halen, ik heb me laten vertellen zelfs misschien meer dan het Z. (is natuurlijk altijd afwachten) Dan kan ik hem nu wel achter elkaar naar het Z hobbelen, maar dan kom ik mezelf toch weer tegen...Mijn instructrice is iemand van de lange weg, en is zo met de basistraining bezig. Hij is al zoveel sterker geworden!! Ik ben iemand die als ik op wedstrijd ga, dan wil ik ook echt kunnen knallen, en mijn paard helemaal tot in de puntjes bevestigd hebben. Je kunt wel naar je wedstrijd rijden als het toch nog niet 100% is, en dan kijken wat er van komt, maar ik stop die tijd liever in de training. Hij zou best een M proefje kunnen lopen, maar zo wil ik het helemaal niet... Als ik op wedstrijden M of Z ruiters zie, en dan bijvoorbeeld hun keertwendingen, dan denk ik, ga toch trainen!!
(ieder in zijn waarde hoor, niet verkeerd bedoeld!!)
Mijn tijd komt wel, laat mij en mijn paardje zich nou lekker verder ontwikkelen, het gaat zo met sprongen vooruit, dan hoop ik dat ik tegen al die mensen ooit kan zeggen, zie je nou wel???
(ik wordt er alleen zo MOE van om het steeds uit te leggen..)
Ps.... heb wel al twee springwedstrijdjes meegesprongen!! deed alles!! superknollie! 2e keer zelfs beide foutloos en barrage!!