dus wij waren naar die kennisen gegaan en hun wonden 1flat verderop van mijn oude flat. dus vond ik het wel leuk om er weer een x heen te gaan, want we zouden lekker bij hun blijven eten.
onze buren waren er ook,en nog wat andere mensen.
en mijn buurmeisje van (net)2 jaar wou naar de speeltuin, dus ik met haar naar de speeltuin en met een ander meisje van 9 jaar.
wij aangekomen bij die speeltuin, wil me buurmeisje van de glijbaan, dus zij klimt omhoog met dat meisje van 9.
komen er 2 buitenlandse jongens van 10 jaar ofzo naar de glijbaan toegerend en willen mijn buurmeisje en het andere meisje er niet doorlaten. later kwamen er nog 2 meisjes van 9 ofzo bij en die begonen tegen die jongens aan te spugen

en zo ging het maar door..terwijl er 3 moeders op een bankje (ouders van hun) zaten te kijken en er niets van zeiden.
toen begonnen ze met een tak te slaan tegen elkaar

nou mijn buurmeisje stond daar dus nog met dat andere meisje, en ik vroeg zo: mogen ze even glijden, nee nee dat mag niet oprotten(zegt een jongen van 10!!!)
ik zeg zo: hallo wij willen glijden willen jullie even uit de weg? nee oprotten! en ik zo nog een paar x vragen (en toen wel hardop zodat die moeders het zouden horen) en nee hoor ze mochten er niet langs, en die moeders zaten me echt zo aan te kijke van: we willen hier geen nederlanders ik vind dat zoo belachelijk, die moeders zitten er bij en zeggen er niks van echt zooo dom ik kan daar echt niet tegen

sorry voor het lange verhaal maar moest het ff kwijt
ik weet niet hoe julie hier over denken?