En het is me erg tegen gevallen

Dat ze zijn prachtig lange manen (het is een arabier) hebben getrokken (echt heeeeeel lelijk) had ik de vorige keer al gezien.
Verder had-ie 4 dikke benen en zaten er kleine wondjes op de plek van de singel en onder zijn kin, dat is volgens mij toch een teken dat het niet goed gepoetst is.......
het viel me dus erg tegen. Ik heb er best een rot gevoel van. Dan twijfel ik weer van "heb ik hem wel aan de juiste mensen verkocht?"
Wat doen jullie als jullie een paard hebben verkocht? hou je nog veel contact? of doe je dat juist niet? en waarom?
Ik heb met de mensen die hem hebben gekocht nog wel een paar keer telefonisch contact gehad. Maar viavia heb ik gehoord dat ze het kennelijk niet leuk van me vinden dat ik dus 'zo weinig' contact houd, alsof mijn paard me niet meer interesseert. Ik trek me daar niet zo veel van aan, maar vind het wel een beetje vervelend dat ze dus achter mn rug om over me praten. Ik ben daar nog wel een paar keer geweest, maar toen waren die mensen er steeds niet.
Het liefst had ik hem niet meer zo terug gezien maar wil ik me hem herinneren zoals hij bij mij was. Of is dit raar?

Ik kan der natuurlijk helemaal niets meer aan doen, maar het zit me toch niet helemaal lekker.