Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jeudi schreef:Misschien kun je wel verhuizen naar een andere stal waar wel wat meer mensen rondlopen? dan ben je in ieder geval minder vaak helemaal alleen en kun je hun ook advies vragen!
Succes!
HeleneDas schreef:Als je helemaal alleen bent is het natuurlijk ook niet leuk, zoek anders iemand van joun leefdtijd die bij je op stal wilt komen of vraag iemand die elke keer mee gaat.
Ik maakte me ook altijd zorgen maar als je lief bent waarom zou je paard dan bang zijn?
Heel veel sterkte en succes en twijfel niet te veel aan jezelf
Onzekerheden zijn helemaal niet erg, als jij naar beste kunnen voor je paard zorgt heb je vast wel een tevreden paard.zorro schreef:Ik had hier vroeger zelf ook last van. Ik had al geen gemakkelijk paard, en ik moest alles zelf doen, stond overal alleen voor. En dan ging het ook nog niet eens goed.. Toch moet ik eerlijk zeggen dat het ook een beetje de leeftijd is hoor.
Nu ik ouder ben heb ik er amper last van. Van de andere kant, ik heb nu ook goede begeleiding. Ik denk dat dat voor jou ook de oplossing is. Al krijg je maar 1x per maand goed les met je paard, in alles.. Dan kun je je vragen kwijt, word je begeleid op moeilijke punten, heb je in ieder geval een aanspreekpunt. Wedden dat het de rest van de maand al veel beter gaat?
Anders plaats je een oproepje hier op bokt, er zijn vast bokkers die bij je in de buurt wonen en je zo nu en dan even helpen willen. Dat zal je vast en zeker goed doen!
ranna schreef:Waarom ga je niet eens aan de gang met grondwerk, vrijheidsdressuur? Op het net kun je hierover een heleboel informatie vinden zonder direct dure lessen te moeten volgen. En als je dat allemaal te moeilijk lijkt, waarom niet gewoon met haar trutten en verder lekker bij haar zitten terwijl zij aan het grazen is of iets dergelijks. Gewoon lekker vertrouwd met elkaar worden en vertrouwen in elkaar en in jezelf krijgen.

Espoir_ schreef:Nou als ik in je profiel kijk en zie hoe jij met jou paard omgaat hoef je je echt geen zorgen te maken of het goed zit tussen jullie! Als ik zie hoe vriendelijk jij met je paard omgaat ( wat ik van foto's kan zien) zie ik dat Yela respect voor je heeft!
Daar moet spraken zijn van wederzijds vertrouwen.