Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
deniece schreef:Als je helemaal geen galop toont krijg je (denk ik) in totaal 6x een 1 op je protocol.... En dan komt er wss bij te staan 'niet getoond' oid. Ik zou dus nog even trainen op de galop en gewoon proberen.. En anders gewoon nog geen wedstrijd rijden.

deniece schreef:Als je helemaal geen galop toont krijg je (denk ik) in totaal 6x een 1 op je protocol.... En dan komt er wss bij te staan 'niet getoond' oid. Ik zou dus nog even trainen op de galop en gewoon proberen.. En anders gewoon nog geen wedstrijd rijden.

Merlinde schreef:Onderlinge is toch juist mooie gelegenheid om te oefenen voor het eggie?
Ik heb met die van mij ook 2 keer proef 4 gereden op een onderlinge wedstrijd.. Heb de rest van de proef in galop afgelegt.. Maar ja, oefening baart kunst

loyce_ schreef:Merlinde schreef:Onderlinge is toch juist mooie gelegenheid om te oefenen voor het eggie?
Ik heb met die van mij ook 2 keer proef 4 gereden op een onderlinge wedstrijd.. Heb de rest van de proef in galop afgelegt.. Maar ja, oefening baart kunst
Zoals mij is geleerd :
Onderling of niet, wedstijd is wedstrijd en daar moet je presteren of anders niet !
Dus ik zeg eerst wat trainen voordat je begint
Mijn pony kreeg ik op mij eerste proef ook niet uit de gallop, maar je kan beter wel gellop doen dan niet![]()
Dan ziet de juri dat je teminste wel je best doet

. 
loyce_ schreef:Ik vind van wel.
Het blijft een wedstrijd en ik vind dat je je paard hoog hoort te houden
Maar al met al ik heb het ook gedaan en mij lukte het ook niet en het was een goede oefening en het gaat nu al beter.
Dus ik zou het ook proberen hoor.