ik ga met mijn vriendin.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

NiNa_14 schreef:xkimmie schreef:Ik kom er al meer dan 5 jaar elk jaar op kamp! Deze zomer ga ik weer en ik vind het nogsteeds erg leuk. En de leiding is ook supergezellig! Toch Nina (1-7augustus) hihi.
haay, wat leuk een ponykampkind op bokt,
wanneer kom je weer
even offtopic
xkimmie schreef:NiNa_14 schreef:
haay, wat leuk een ponykampkind op bokt,
wanneer kom je weer
even offtopic
sowieso deze zomer!
moet alleen nog even een week uitkiezen. kom je ook weer als leiding?![]()
Dan mag ik vast wel weer op otje
aerdenhout1 schreef:Is dat die manege met dat "geweldige" zwembad van 2 bij 2??
Hebben hoofdzakelijk Fjorden en Haflingers?? En die staan in een lange stal naast elkaar?
aerdenhout1 schreef:Is dat die manege met dat "geweldige" zwembad van 2 bij 2??
Hebben hoofdzakelijk Fjorden en Haflingers?? En die staan in een lange stal naast elkaar?
! NiNa_14 schreef:hoi,
ik werk bij manege van loon
als je in de week van 1 tot 7 mei komt zit je bij een goede vriendin van mij in de week
@Jull_pony123:meneer van loon is over het algemeen altijd gewoon aardig, zul je het er misschien een beetje naar gemaakt hebben.
er zijn 2 douches en meerdere wc's die ook schoon worden gemaakt, als er een hele drukke week is hebben we zelfs nog een douche en 2 wc's extra
@mieneke12: heeel veel plezier gaat zeker lukken je hebt 2 ontzettende leuke en gezellige leiding, en we hebben zoveel pony's dat er vast iets voor je tussen zit gewoon eerlijk zegen wat voor iets je leuk vind en dan vinden ze wel een match
de stro'en dekjes zijn voor de hygiene
) mieneke12 schreef:NiNa_14 schreef:hoi,
ik werk bij manege van loon
als je in de week van 1 tot 7 mei komt zit je bij een goede vriendin van mij in de week
@Jull_pony123:meneer van loon is over het algemeen altijd gewoon aardig, zul je het er misschien een beetje naar gemaakt hebben.
er zijn 2 douches en meerdere wc's die ook schoon worden gemaakt, als er een hele drukke week is hebben we zelfs nog een douche en 2 wc's extra
@mieneke12: heeel veel plezier gaat zeker lukken je hebt 2 ontzettende leuke en gezellige leiding, en we hebben zoveel pony's dat er vast iets voor je tussen zit gewoon eerlijk zegen wat voor iets je leuk vind en dan vinden ze wel een match
de stro'en dekjes zijn voor de hygiene
haha oke! heb er veel zin in! ( hopelijk krijg is een leuk paardje aangewezen)