Maarrr....drie weken geleden flink gevallen ter hoogte van m'n stuitje (niet schuld van 't paard, schrok gewoon), na drie weken nog last van een spier.
Mijn buurmeisje vroeg of ik haar bijrijdpaard ook wilde rijden. Prima natuurlijk! Kende het paard van verhalen/zien/1x rijden, dus vond het goed. Nu wordt waarschijnlijk het paard verkocht.
Ben gaan nadenken. Als ik iets doe, ga ik volledig ervoor. Wil ik het maximale bereiken, of in iedergeval veel bereiken. Dat lukt nu niet op een manegepaard (elke 2 lessen een andere). Proefjes vind ik wel leuk, maar ja, hoe ver kom ik nog (zit nu bij F2). Eigen paard is geen optie. Werk 4 dagen van 9 tot 3, 1 dochter op BO, 1 zoon op VO. Manlief heeft drukke baan. De vijfde dag ben ik s'ochtends aan het lessen, en s'middags boodschappen. Dan nog de sociale contacten in het weekend. Ik zit niet ruim in m'n financiën, dus privélessen is ook geen optie. Heb nog een andere hobby waar ik minder tijd/geld aan kon besteden.
Misschien vind ik in de stal werken leuker dan rijden. Lekker de boel schoonhouden (ik veeg de gang als dochterlief aan het opzadelen is voor haar les) poetsen of opruimen.
Ben ik raar? Zijn er meer bokkers die dit hebben (gehad)?
zo ben k ook overgestapt van manege naar vaker rijden, maar geen eigen kunnen onderhouden.
Maar je kan misschien toch gewoon wat manegelessen nemen? Stoppen lijkt me een beetje 'overdreven'. Gewoon 1 uurtje per week of gewoon af en toe kan toch geen kwaad?