toen kreeg ik een uitgebreid mailtje van mensen die helemaal vertelden wie ze waren, wat ze konden bieden etc. Ze waren alleen al via de foto's gelijk helemaal verliefd geworden op Mirage, maar dat kan ook niet anders he....

Leuk mailwisseling gehad, en ze zijn gisteren wezen kijken. Tuurlijk konden ze niet rijden ofzo maar ze reden helemaal van ver weg naar haar toe om te kijken hoe ze in het echt was.
Een moeder en haar dochter, en ik had er gelijk een ERG goed gevoel bij!!! Heerlijk als dat kan.
Nu ga ik aanstaande zondag daar kijken hoe ze daar terecht zou komen.
Nu is het natuurlijk zo dat het nog niet zeker is of ze weer echt berijdbaar zal worden (waarschijnlijk wel, maar ik kon ze niets beloven) Maar ze gaan helemaal voor Mirage en gaan niet meer verder kijken naar een ander paardje. Ze blijft nog 3 weken bij mij op het land en dan komen ze ook af en toe om lekker te tutten en te poetsen en haar te leren kennen.
Dan gaat ze het weekend voor 1 juli naar Rhijnauwen (bedankt

waar ze 2 weekjes gelongeerd zal worden waarna ik half juli met haar terugkan naar Bodegraven. Die "kopers" gaan dan mee, zodat er geen geheimen zijn en ze alles zelf uit de mond van de VA horen.
Dan gaat ze weer terug naar Rhijnauwen, waar ze nog 2 weekjes door haar gereden zal worden en waar de kopers nog even begeleid kunnen worden.
Die mensen hebben er echt veel voor over, willen wachten, willen nu al af en toe komen, willen mee naar de VA, willen er vakantie opnemen die maand dat ze bij rhijnauwen staat. SUPER!!!!!
Als ze toch 'ns naar zulke lieve mensen zou kunnen ben ik helemaal tevreden!!!!!!!!!
Nog 5 weekjes geduld dan weten we alles van de veearts dus en of ze verkocht is aan bovenstaande lieve mensen........