Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb meer zo mijn eigen: dit vind ik handig routine. Maar elke poetsbeurt is anders. Dan weer wel manen kammen, dan weer niet. Wel rossen, niet rossen. En soms longeer ik hem ongepoetst
met vlas in zijn oren en hooi in zijn staart
(daar kwam je op de manege dus ECHT niet mee weg. Dan werd je eruit gestuurd tot paard netjes was haha)
. Verder denk ik dat ik bes wel een regeltjes mens ben.

Rechts vind ik soms wel fijn. Paardje draait veel bij opstijgen, en mevrouw verwacht het niet als ik rechts sta dat ik op stap
:P
Junkieee schreef:ik weet nog een leuke eerst het hoofdstel en dan pas het zadel,
bij mij gaat dat dus echt andersom,
en nog eentje is op de ac lijn stilstaan om op en aftestappen ik doe dit meestal langs de bakrand waar mijn zweetdeken licht..

Junkieee schreef:ik weet nog een leuke eerst het hoofdstel en dan pas het zadel,
bij mij gaat dat dus echt andersom,
en nog eentje is op de ac lijn stilstaan om op en aftestappen ik doe dit meestal langs de bakrand waar mijn zweetdeken licht..
)
.
ik kruip eronderdoor als ie scheef staat.
Nu niet zo vaak meer want dan moet je een behoorlijk eindje naar de grond glijden. 

Maar wat ik er tussendoor doe, verschilt ook wel altijd.

)