de bedoeling is dat je bij elke foto een omschrijving erbij zet van de indruk die het op jou maakt .
de foto's zijn van mijzelf , en dus niet van internet .
ben benieuwd !
sorry , sommige zijn niet altijd even duidelijk , of wat klein , maar dit is het beste wat ik ervan kon maken !
verder weet ik niet waar dit het beste bij moest zetten , dit kwam naar mijn idee het best in de buurt . als dit niet goed is , kan hij dan verplaatst worden?
liefs femke
Ti_Amo
Geplaatst: 16-03-10 15:25
wat wil je er mee bereiken als ik vragen mag?
Ik vind dat ze nogal doods uit de ogen kijken zijn het ouwertjes?
Judje
Geplaatst: 16-03-10 15:27
Ik ben ook benieuwd naar wat je ermee wilt en van wie die foto's/paarden zijn. Ze kijken idd deels doods, maar één foto is te weinig om over zo'n paard te oordelen.
Laatst bijgewerkt door Judje op 16-03-10 15:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Pipi
Geplaatst: 16-03-10 15:27
Ik ben ook wel benieuwd wat hier je bedoeling van is.
Maar goed,ik vind ze er allemaal "moe" uitzien,lusteloos. Zijn ze oud,ziek?
wat de een er ''moe''uit vind zien , daarvan vind de ander het op een paard lijken dat van aandacht houd , en op weer iemand anders maakt het een hele rustige indruk .
nou ik zou het niet grappig vinden als mensen mn paardje als levenloos en lusteloos en introvert zouden noemen vanaf een foto. Maar goed ieder het zijne
Nou nou, ik vind die reacties over "doods" en "lusteloos" wel erg hard.
De eerste doet zijn ogen dicht omdat je je flitser van je camera aan hebt. De tweede is (misschien voor het eerst?) buiten en vind alles nog een beetje spannend. De derde is licht geïrriteerd.. Nummer 4 is klein, maar hij is niet bang terwijl je volgens mij wel iets nieuws aan het doen bent. Wel licht gespannen. Nummer 5 vind ik te onduidelijk.
Cathleen
Geplaatst: 18-03-10 17:47
tja ik vindt haar niet echt oud lijken maar een beetje verveeld wel
superwoman
Geplaatst: 18-03-10 17:53
Paard en pony stralen geen energie uit en glimmen niet. Bij een shet is het glimmen wel eens een probleem met wintervacht, maar vind dat een erg slechte foto
YelaBrenda11
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-10 21:12
hallo iedereen ,
bedankt voor jullie reacties. het kan zijn dat mkijn paard wat ´futloos´ oogt , dit kan komen doordat weinig dingen haar interesse hebben , en ze veel prikkels nodig heeft ,zoals je in het bos wel ziet , dan leeft ze op. (al moet ze som wel aan dressuur o.i.d wennen natuurlijk. en de shet is een wat onduidelijke foto , maar bij haar geld ook het zelfde als bij yela ( paard ) prikkels nodig dus. liefs femke