Ik had dus op een paar sites wat advertenties gezet dat ik werk zocht. Had erbij gezet dat het eventueel ook in het buitenland kon, maar dan moest ik natuurlijk wel intern kunnen en mijn pony mee kunnen nemen.
Nu werd ik vanochtend gebelt door een Nederlandse vrouw.
Zij en haar man wonen ergens in het zuiden van Spanje, en hebben daar een spaanse rijschool. Ze fokken en handelen ook.
Ik kon daar dus eventueel komen werken.
Ik heb denk ik wel bijna een uur met die vrouw aan de telefoon gezeten. Het klonk echt super!
Ik kan intern en Camilla kan mee.
Ze hebben een groot terrein met ontzettend veel stallen, bij hun huis. Dan hebben ze nog een heel groot stuk land, waar de veulens enzo op staan en overdag de andere paarden ook een paar uur per dag in komen. Aan de andere kant van het stuk land hebben ze een huisje staan met 2 2-persoonskamers. Inclusief een zwembad!!!!

Ik mocht dan zolang blijven als ik wilde. Begin Augustus hadden ze wat show's waarbij ik dan mee mocht helpen.
Verder was het de bedoeling dat ik 's ochtends om 6 uur begon met werken. Eerst de paarden voeren, dan bij allemaal peesbeschermers omdoen en op de wei zetten. Dan moest ik 2 x in de week de stallen uitmesten, en op de rest van de dagen mocht ik na het in de wei zetten gaan frutten met de veulens om ze mak te maken. Als ik daar dan mee klaar was mocht ik wat paarden pakken om te rijden, maar ze wilde eerst zien hoe ik reed enzo. Om 12 uur was ik dan klaar, óf ik moest langer door willen gaan natuurlijk. Dan had ik 4 uur voor mezelf ivm de hitte, ze vondt het dan niet zo leuk om mij de hele middag in de brandende zon te laten werken. Dan zou ik om 4 uur weer moeten beginnen met weer wat rijden en paarden zadelmak maken enzo, zadelmak maken en inrijden gaat wel onder begeleiding en ook mag ik les nemen met andere paarden van hun. En ook spaanse lessen!

Rond 6 uur zorgen zij dan dat er eten klaar is voor me en mag ik eten, daarna moet ik weer wat helpen op stal enzo, en ben ik rond 9/10 uur 's avonds klaar. Ik mag dan van hun gewoon naar discotheken enzo, en als ik dat wil dan zei ze dat we wel afspraken konden maken dat ik de volgende dag in de ochtend niet werk. Maar dat mocht dus niet iedere dag, maar als ik daar soms behoefte aan heb vondt ze dat wel goed.
Kortom; Klinkt dus echt SUPER! En dan nog het salaris..

Normaal gesproken zou ik ongeveer 9 euro verdienen per uur, en wanneer ik paarden zadelmak wil maken en inrijden enzo 11 euro!!!

Het klinkt dus echt super en ook het salaris is super....!!!

Alleen nu nog vervoer terug...
ALS ik ga, dan zou ik wel iedereen hier moeten missen, mn vriendinnetjes enzo, en dan kan ik geen wedstrijden rijden met Camilla.. En moet ik m'n vriend heellang missen.
Maar toch, het klinkt wel heel erg aantrekkelijk!

Wat zouden jullie doen..?