Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dammie1 schreef:Heel veel maneges hebben ponykampen waarbij de kids de hele dag bezig zijn, maar 's avonds weer naar huis gaan. Dat scheelt ook geld: want ze eten thuis (behalve de lunch dan) en slapen thuis. Ik zou bij maneges in jouw beurt daarvoor informeren.
Winnie_Smit schreef:Heerlijk als de kinderen een weekje weg zijn, kan je eindelijk eens de keuken witten. Zonder gekheid, ik vind 8 en 9 jaar oud best wel jong om op een week op pony-kamp te gaan. Tuurlijk, het ene kind is het andere niet en het is maar net wat kinderen gewend zijn maar op die leeftijd is het nog wel heel erg spannend om een week lang niet in je eigen bedje te slapen. Daarnaast zijn het allemaal vreemde paarden, krijgen ze les op een andere manier les en het eten smaakte ook erg anders. Als kinderen een jaar of 12 zijn kunnen ze dat beter verteren.
Wij zoeken voor de vakanties adressen waar het voor een gezin leuk vakantie vieren is én gereden kan worden. Ik lees tussen de regels van je bericht door dat je zelf ook rijdt. Het is zo leuk om met je hele gezin te paard te zijn!
Zeker 2 zusjes samen dat zal prima gaan hoor
Hebben ze ook steun aan elkaar he.
Winnie_Smit schreef:Heerlijk als de kinderen een weekje weg zijn, kan je eindelijk eens de keuken witten. Zonder gekheid, ik vind 8 en 9 jaar oud best wel jong om op een week op pony-kamp te gaan.
!
Op een kwartiertje stapafstand (hooguit) van het bos waar je wel een hele dag kunt vertoeven.
echt een super ponykamp! Gelegen aan het bos.