Zoiets duurt echter niet lang, binnen een uurtje kunnen we alweer naar huis voor eten enz.
Maandag weer bestraald worden, en dan ook mijn hoofd, en maandag ook een afspraak met de arts, die van de bestralingen.
Zij kan me wellicht meer vertellen over wat ze nog kunnen (niet veel meer helaas), en over wat de bijwerkingen zijn van de bestralingen op mijn hoofd en de hoofdkanker etc.
Denk hierbij aan droge keel, slecht slikken, eten, praten, enz.
Gelukkig duurt dit nog wel even, althans dat hoop ik...

Rond 12 uur vanmiddag kwamen we met de auto op stal.
Mijn achternichtje zou priveles in de buitenbak krijgen, springen dit keer.
Ik had 't fototoestel meegenomen, en na de les...
CERISE UITSTAPPEN!
Meer dan stappen kan ik niet meer, en Cerise wilde ook niet erg veel want in die hitte na een stevige les had ze ook nergens zin meer in.

Ik heb nog een paar foto's van mezelf op Cerise laten nemen met de digi, wie weet de laatste keer dat ik rijd, dus daar hou ik elke keer rekening mee.

Tenslotte kan ik haar zelf alleen niet meer opzadelen (ze is nu te sterk voor me) en in dat opzicht moet ik altijd hulp hebben met (los-)rijden (eerst longeren o.i.d. in verband met mijn eigen veiligheid, ze is erg druk...

De afgelopen weken is mijn lichaam snel afgetakeld.
Het is afzien, het doet pijn.
Vaak kramp in mijn benen, kuiten, soms kleine stukjes in mijn billen.
Ik lijk nog zo rustig, kalm, etc. maar dat lijkt meer dan het is.De vele dingen die ik niet meer kan, maar nog zo graag zou willen.
Zelfs met behulp van anderen kan ik veel niet meer.

Toch heb ik genoten vandaag.
Ik kon na de les ff Cerise uitstappen. Vijf rondjes hooguit, en omdat Cerise droop van 't zweet heb ik maar niet gedraafd...

Ze had zo lief gesprongen, was echt braaf geweest.
Daarbij had Malissa ons achternichtje voor 't eerst een dubbel gesprongen (ja ja!!) en de tweede sprong was nog een oxertje ook!

Dus foto's hebben we aardig veel genomen... Ook van mij op Cerise natuurlijk!
Het was zoals jullie weten vandaag bloedje heet.
De stalhoudster en mijn vriendin lag op bed met een migraine-aanval, best rot met dit weer, je kunt het dan beter wat koeler hebben.
Gelukkig was er een vriendin vandaag die voor haar de stallen deed, en morgen (op zondagen) doen we het altijd zelf dus hoeft ze het niet te doen morgen met hoofdpijn.
Morgen komen bij mij Laui en haar zusje dus ik ga haar nog ff pben.
We hopen op een heerlijke middag/avond morgen, en natuurlijk neem ik de digi mee als ik die niet vergeet morgen!
Heel veel liefs en ik hou jullie voor zover mogelijk op de hoogte (best moeilijk want zo vaak/lang kan ik niet achter de pc zitten).
Zoveel post heb ik gekregen van Bokkers, via pb maar ook irl, zo lief!
Niet alleen kaarten, maar hele brieven en soms met foto's e.d. erbij.
Mijn familie was super onder de indruk, en ook ik, die ondertussen wat gewend is van jullie, sta elke keer weer te kijken!
Thanks....