in deze topic kunnen jullie de voorgeschiedenis lezen. Vandaag kwam de DA toevallig weer op stal en vroeg naar Gammon zijn ziekteverloop. De prednison prik die hij van de week heeft gekregen slaat ook niet aan, hij blijft zwaar ademen en af en toe hoesten.
Hij zuchtte eens en noemde chronische bronchitis. Nou dan stort je wereldje wel even in hoor. Ik kon hem nog 2 weken op prednison zetten maar heb er voor gekozen om hem een tijd op het land te gooien om de natuur zijn werk te laten doen.
Ik ga eerst wel door met de Sputolysin omdat het 't slijm in zijn longen nog kan verminderen. Verder ga ik het maar eens in de alternatieve wereld zoeken. Heeft iemand tips voor mij?
We maken nu al gebruik van reiki en mineraalstenen maar misschien is er nog iets anders wat het genezingsproces bevorderd?
Toen Gam nog gezond was, dacht ik dat ik het niet erg zou vinden als ik niet meer op hem kon rijden. Met dat beeld nu in de toekomst merk ik dat ik het wel erg vind. Heb dan ook even een potje zitten janken op stal.