ik had vandaag mn eennalaatste examen, degene waar ik t meest tegenop zag, en had er een 7 voor. dus ik helemaal blij en ging helemaal vrolijk naar raysa. had echt zin om te rijden, even de stress van me af rijden.
nou echt ontspannend was t niet

ik liep naar de bak, ging ze al dribbelen, koppie in de lucht, oortjes naar voren. naja eerst ff lekker losgestapt en toen draven.
ik was aan t draven, ging allemaal heel lekker en ineens *BOK* en een knal, ze knalde met dr achterbenen tegen de bovenste rand van de bak aan (=hoog)
ik was er niet op voorbereid en verbaasde me er meer over dus was al te laat met t straffen.
ik reed gewoon lekker verder en ging aangalloperen, begint ze heel hard te bokken, heel gemeen, zo'n beentje opzij gooien

nou toen werd ik boos en gaf dr een knal met de zweep, gaat ze stilstaan en komt ze omhoog. bah dat HAAT ik echt. hou niet van paarden die omhoog komen

nou en zo ging t wel 10 minuten door. elke keer wéér bokken en als ik dr strafte, weer omhoog komen. en ze ging heel overdreven aan de teugel lopen en uitstrekken. echt zo'n bloederig gek paard

na 10 minuten was t afgelopen met t bokken en deed ze weer (een beetje) normaal. maar ondertussen zit ik wel met pijn in mn rug

staat dr een opaatje aan de kant te filmen (vraag me niet waarom

haha dat vond ik nog wel grappig, de rodeo stond in ieder geval op zn filmpje

hebben jullie dat ook wel eens dat je je paard wel even kan schieten?
(kan alleen niet lang boos op dr blijven als ze dan weer zo onschuldig kijkt