dus wij rijden nogal eens met de auto die kant op.
en dan zag ik wel eens een fijne berm en dacht zou mooi zijn daar lekker te galoperen.

tja zou het haalbaar zijn? heeft ie goede conditie? is het mogelijk over de weg, kende de route niet helemaal nl.
nou reed nogal eens trainingsrondje, rijd nl endurance met mij twee arabiertjes, en ik vond mijn paardjes een super conditie hebben.
nou is de een nog iets bang in het verkeer en vond haar ook nog te jong.
de ander is heel nuchter in het verkeer en wat ouder dus wilde het met hem eens gaan proberen.
mijn man reed uiteindelijk toch voorop met de trailer dus als het niet ging onderweg dan konden we altijd inladen.
dus zaterdag liep bij ons om 3.15 de wekker af.
pff lekker vroeg maarja moest eerst paardjes voeren en wilde toch wel vroeg vertrekken.
we zijn om 10 voor 5 vertrokken, en het was nog aardig donker.
mijn paardje applause vond het allemaal reuze spannend tja wij rijden nooit in het donker.

hij liep in een lekker draftempo en dat heeft ie heel onderweg vol gehouden.
onderweg hebben we een pauze van een half uur gehouden en toen nog eens een pauze van 50 minuten.
hij had nergens last van onderweg, ook geen singelwondjes of drukplekken

als ik iets zou merken zou ik ook gelijk stoppen want het paard is voor mij altijd het belangrijkste.

applause had er echt zin in, zag dat hij het heel erg leuk en spannend vond.

maar hij liep steeds heel goed door, en steeds hetzelfde tempo.
een lekker rustig relaxt drafje.
het was toch wel een hele leuke ervaring.
en ik reed echt van dorp naar dorp, echt steeds een nieuwe uitdaging.
zal ik het volgende dorp halen of zijn we te moe.
maar het ging goed met ons, zowel applause als ik konden het heel goed volhouden.
en uiteindelijk zijn we dan om half 4 in koudekerke (zeeland) ons einddoel aangekomen.

dat was vanaf ons huis dus 110 kilometer.
ik was

en natuurlijk ook op mezelf want het was toch wel een hele lange rit.