Iemand zei eens tegen me 'Ik zou echt geen western willen rijden. Het idee alleen al dat je in een gewone spijkerbroek rijd! Bah!' Jongen, ik heb echt gelachen. xD
Maar, wat vinden jullie? Kan een spijkerbroek? En rijd je zelf altijd in een rijbroek, of stiekem toch een spijkerbroek.
Ikzelf rijd altijd in een skinny jeans. Ik rijd western, dus bij ons zeggen ze ook niet dat we een rijdbroek moeten hebben ofzo. Maar ook op mijn verzorgpony (dressuur) rijd ik met skinny. Ik vind het beter zitten. Die rijbroeken zitten zo hoog.. Daar kan ik echt niet tegen. Maar ik ben er vandaag achter gekomen dat ik er mijn broek wel mee gesloopt heb. Nouja, hij is al 3 jaar oud en dus versleten, maar door 't rijden gaat dat natuurlijk wel sneller.
Zonder mijn rijbroek kom ik niet in mijn leren laarzen, ook met skinnyjeans gaat dat denk ik niet lukken. Dus ik rij wel altijd met een rijbroek ja
Marijee
Geplaatst: 14-12-09 20:48
Ik rij nooit in een spijkerbroek, het gaat zo onwijs schuren bij mij
JudithhM
Geplaatst: 14-12-09 20:49
Spijkerbroek vind ik niet lekker zitten, ik houd het gewoon bij rij broeken .
@TS je kan ook rijbroeken met lage taille kopen hoor! Ook jeans-look a like broeken, dus 'de te hoge taille' zou geen probleem meer moeten zijn, met rij broeken .
Mette
Geplaatst: 14-12-09 20:49
Ik kom er niet eens op als ik een spijkerbroek aan heb Nouja, op mijn paard niet Dus ik doe liever een rijbroek aan!
Onali
Geplaatst: 14-12-09 20:50
Ik rij recreatief en altijd in mn spijkerbroek. Mijn rijbroeken liggen ongebruikt in de kast
Ik kan mn telefoon in mn broekzak doen en het zit gewoon lekkerder.
xGaab
Geplaatst: 14-12-09 20:50
Ik rij eigenlijk bijna altijd in rijbroek. Waarom, eigenlijk geen idee.
Jenny_B
Geplaatst: 14-12-09 20:52
Ik vind rijbroeken echt heerlijk zitten, dus heb ze zo vaak mogelijk aan
Mijn man en dochter hebben wel liever spijkerbroek (zoontje en andere dochter willen wel weer rijbroek aan)
LaVieDivine
Geplaatst: 14-12-09 20:52
ik heb nog een paar rijbroeken en die doe ik ook wel aan als ik met mn vhzzadel wil rijden (en ook ECHT zoek te rijden, geen rondje hobbelen dus), maar meestal rijd ik met westernzadel of gewoon zonder, dus dan rij ik wel met jeans
Charlie_P
Geplaatst: 14-12-09 20:55
Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Ik had altijd de gewoonte om gewoon in mijn spijkerbroek door te gaan naar de paarden en daar dan ook mee te rijden. Maar daarna kunje die broek niet meer gewoon aan (de volgende dag bedoel ik, want= vies), dus meestal kleed ik me toch even om voor ik naar stal ga.
Dewii
Geplaatst: 14-12-09 20:56
Ik heb het mooi gecombineerd, ik heb een spijkerstofrijbroek! Zit net zo fijn als een gewone rijbroek maar ik vind hem gewoon mooier.
Aria_zz
Geplaatst: 14-12-09 20:58
Ik soms ook, maar dan wanneer ik geen zin heb om men rijbroek aan te doen heb ook zo op een buitenrit gereden Tuurlijk kan het, zolang die broek maar goed zit he.
arabianwoman
Geplaatst: 14-12-09 21:01
ik had afgelopen zomer een rijbroek gekocht(spijkerbroek erg warm) heb hem 1x aan gehad ...nee hoor er gaat niets boven een spijkerbroek in je westernzadel......
Ik heb een spijkerrijbroek. Echt de perfecte combinatie als je het mij vraagt.
Mjay
Geplaatst: 14-12-09 21:08
wordt dit nu weer zon wel rijbroek geen rijbroek wel western geen western discussie? ik kan niet rijden met spijker hoor het schuurt heeft enorme naden en past niet in mn laars
Ik vind spijkerbroeken echt vreselijk om mee te rijden. De nader schuren tegen je huid, brr
Nee, rijbroeken zitten lekkerder vind ik
Lott__
Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-09 21:12
arabianwoman schreef:
ik had afgelopen zomer een rijbroek gekocht(spijkerbroek erg warm) heb hem 1x aan gehad ...nee hoor er gaat niets boven een spijkerbroek in je westernzadel......
Ik rijd western, en gebruik een spijkerbroek. Ik heb alleen 1 skinny jeans waarmee ik er niet op kom. Maar, ik vind het wel makkelijk om me niet om hoeven te kleden als ik uit school kom & ga paardrijden..