Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Je komt echt de raarste foto's tegen en dan denk je van zo verkoop je dat paard toch niet?
jury schreef:dan moet je de verkoopverhalen ter plekke eens horen. Daar zou je een boek over kunnen schrijven.
Als ik zelf een pony verkoop doe ik alstijd een stand foto, sfeerfoto, draf/galop en een filmpje. Ik heb er zelf ook geen zin in dat er mensen komen kijken die heel wat anders zoeken.

jury schreef:Nu staat er op mp een hele leuke D pony, zwart bont, maar helemaal in Drenthe (is ongeveer 3 uur rijden) met maar 2 foto's, nl. los in de wei en schuine standfoto. Ik ga daar dus echt niet heen als ik niet eerst een filmpje zie en/of veel meer foto's.
.?femmefatale1 schreef:Ik heb 2 jaar geleden een paard te koop gehad en daar mooie foto's van geplaatst. Paard was ook binnen een week al weg..
Mooie sprekende foto van het hoofd, mooie draffoto tijdens zweefmoment, én een standfoto.
Bij rijfoto's kijk ik ook naar hoe vriendelijk (of niet) het dier wordt gereden.. en hoe het dier zijn lichaam gebruikt.
Ik ben nl van mening dat een paard zich eerst op de foto al moet verkopen..