Het is net zo gaaf en geweldig als ik me had voorgesteld misschien zelfs beter het is er zo mooi zo rustig en vooral het ruikt zo lekker!
's morgens zet ik mijn raam open en dan ruik ik het net gemaaide gras in combinatie met paard en de douw.
al die koppie's als ik 's morgens ga voeren echt geweldig gewoon.
Of als ik lekker in de kamer zit en ik kijk uit het raam hoe Orbaldo languit in de wei ligt te zonnen of hoe Hinke en Lodewijk weer achter elkaar aan,aan het donderjagen zijn.
's avonds rijden wanneer ik er zin in heb en hoe het mijuitkomt en al die tevreden paardenhoofden die op het hooi staan te kauwen.
voor ik naar bed ga even een kijkje nemen of alles er rustig bij staat.
Zelfs het uitmesten is geweldig! Zelf bepalen hoeveel stro ik erin doe en hoe netjes of juist niet netjes ik uitmest.
Sinds gister heb ik eindelijk een stukje van 20 x 20 om op te rijden daarvoor reed ik in 1 van de weilanden.
de bak heeft wat vertraging opgelopen en ik sta 2 keer per dag in de file (solliciteer al hard hoor

Lodewijk is helemaal op zijn plek maar volgens mij voelt die zich overal thuis, Hinke vond alles wel best en Orbaldo was de eerste 2 dagen onrustig omdat er ineens paarden naast hem staan en die ook nog wel eens voor zijn box langs moeten.
voor diegene die een adreswijziging willen of groningers wil meeten stuur maar een PB