Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

siskeh schreef:gewoon vragen om een opstapkruk
Ik stap sowieso niet op zonder opstapkruk, dus niks mis mee IMO!

StillAngel schreef:vragen of ze een krukje hebben omdat je dat altijd doet voor de rug van het paard (goede smoes maar ook beter voor het paard)
ik had precies hetzelfde als jouw en ik moest op een fries stappen, maar de eigenaar vond het wel grappigEn hoevaker ik daar was, hoe makkelijker het ging.
Daniektroum schreef:siskeh schreef:gewoon vragen om een opstapkruk
Maar die vrouw die vind het dan misschien wel heel raar dat ik het met krukje doe en me moeder en vader staan er ook bij gaan ze me uitlachen schaam ik me kapot
(Misschien ook omdat ik altijd opstap met kruk. maar als ik even afstap in bak kom ik er wel weer op hoor.)Daniektroum schreef:siskeh schreef:gewoon vragen om een opstapkruk
Maar die vrouw die vind het dan misschien wel heel raar dat ik het met krukje doe en me moeder en vader staan er ook bij gaan ze me uitlachen schaam ik me kapot

)

) over. Nee, geef mij het opstapje maar en als er mensen zijn die dat gappig vinden en ermee willen lachen ... so what!! Ik ben er zeker van dat mijn paard het ten zeerste apprecieert dat ik een opstapje gebruik!