Ze wist echt niet wat ze zag, ze is er echt superblij mee, en dat doet me goed om te zien. Natascha super bedankt voor de tekening!

Daarna zijn we 's avonds uit eten gegaan, was ook een verrassing van mij eigenlijk, maar die had ik een weekje eerder al verklapt

De volgende dag, vrijdag dus

Eenmaal daar aangekomen schoten onze ogen open, jeetje wat een ruimte en wat een spul!

Thuisgekomen hebben we even gerust, wat soep gemaakt zelf, en daarna zijn we weer actief verder gegaan. Want we zijn weer eens wezen zwemmen! Heerlijk in een tropisch zwembadje met een lekkere temperatuur water.

Tijd voor een goede nachtrust naar zo'n zware dag....

*TUUT TUUT TUUT*
Dat is de wekker al weer... want vandaag is: Zaterdag... en dat betekend: Meeten met Lielle! Jaaa. Ilona en ik moesten weer terug richting Ede/Lunteren, en dan kan je dat als je met de auto bent, best combineren met een meeting. Dus zijn we even een bezoekje gaan brengen aan Lielle met haar Raimaer en Wadhnu, en ook Pablo was van de partij. Na eerst een uitgebreide springles gezien (en gefotografeerd) te hebben, hebben we even naar het prachtige veulen gekeken. Wat een schat is het toch ook. Echt grappig hoe hij helemaal over dat drempeltje heen duikt

Daarna nog Trammelant even gekeken en toen nog een klein stukje van het losrijden van Raimaer gezien, die trouwens ook goed haar best deed

Toen maar weer terug op weg naar Ede, waar ik de rest van het weekend heb doorgebracht tot vandaag, en nu zit ik al weer een paar uurtjes thuis.
Foto's van de meeting volgen later!