ik ben pas sinds een maandje op bokt ofsow,
en ik wil gaag weten wie er hier allemaal een tinker hebben,
ik heb er zelf namelijk ook een, hij is net 7 geworden en komt uit ierland, hij is pas van mij sinds november maar ik ken hem al 3 jaar, ik doe NH met hem en ben nu bezig met het opnemen van de oefeningen van level 1, ik heb heel veel problemen met hem gehad, hij was altijd bang voor de hand en hij was veel en veels te dik, nu is hij mooi slank en veel minder bang voor dingen.
ik ben ook benieuwd of jullie ook problemen hebben gehad met het aanraken en zo, want ik denk dat dit komt door de manier hoe ze op transport worden gezet.
ik zal hier nog ff een beschrijving geven van mijn tinkertje want ik heb geen foto van hem op mn pc.
hij heet King richard haha, maar ik noem m king of lievie, hij is van het brede type en 1,57m hoog. hij is voor 75% wit, zijn hoofd is wel zwart met een witte bles, en hij heeft een zwarte pluk in zn staart, wat volgens de zigeuners geluk brengt. op zijn flanken heeft is hij een beetje blauw/grijs schimmel en op zn kont heeft ie nog een beetje zwart, dat was het wel een beetje, ik ben benieuwd op jullie reacties